zaterdag 9 maart 2013

In the picture again...

 
 
 
 
Was even uit beeld
 
maar ik ben er weer
 
 
 
 
 
 
I was out of the picture for a while.
 
but now I am back.
 
 
 
 
(wordt vervolgd...;)
 
 

 
 
 
 
Hebben jullie ook de lente geproefd.....?
 
Het smaakte naar meer.....
 
 
 
 
 
Did you already tasted some spring....?
 
It was so good.... I can't wait to taste some more
 
 
 

 
 
 
 
Tot die tijd halen we
 
de lente maar in huis
 
.....
 

 
 
 
 
 
Until then.....
 
I created some spring in my home
 
...





 
 
 
 
FINE WEEKEND
 
 
 
 

36 opmerkingen:

lia zei

Ja helaas is het mooie lentegevoel weer voorbij. Maar ja, het was ook te verwachten hé. Maart roert z'n staart en April doet wat hij wil.
Dus....moeten we het zelf maar gezellig maken.
En laten we daar nu net goed in zijn.

Fijn weekend
Liefs Lia

All Seasons zei

Gelukkig hebben we flink wat zonnestralen kunnen oppikken afgelopen dagen. Dus we houden het nog wel een paar daagjes vol. Maar dan mag van mij de zon weer hoog aan de blauwe hemel staan. Want ooh wat was het genieten afgelopen dagen..

Ik wens je een heel mooi weekend
Liefs,
Patricia


faire un songe zei

Dank je wel voor je lieve reactie.. ik geniet altijd heel erg van je mooie foto's en prachtige brocante,,.
Kom regelmatig bij je kijken.. Fijn weekend.

Liefs Hetty

Anoniem zei

Pracht foto`s,de spiegels zijn gaaf,fijne avond,liefs Musje.

Ús hûs ús thús zei

Wat een prachtig boeket heb je staan! Ook erg mooi in combinatie met het andere glaswerk. En ook al is het buiten alles behalve lente, in jouw huis is hier niks van te merken. Prachtige foto's ook.
Fijn weekend.
Groetjes van Aleta

Indruk zei

Mooie plaatjes vooral die distels met die glazen vaasjes erbij. Helaas was het lekkere weer van korte duur dus maar even binnen genieten! Lieve groet, Pascale

What's in a day zei

De lente geproefd en nu binnen genieten...bij jou heerlijk om even binnen te zijn hoor.

Lieve groet!!

ria zei

Geweldige foto's!!En die lente...die komt heus wel weer!!
Groetjes Ria

Ans van Ispelen zei

Ja,we moeten het lenteweer weer even missen.
Maar dat komt gegarandeerd weer snel terug.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Anoniem zei

Ik vind je foto's altijd zo mooi en helder! Hoe doe je dat toch? Vooral die foto met die distels, zo'n mooie kleur...Ook de spiegels heb je weer heel mooi neergezet met die bloemetjes ervoor.Het zijn eigenlijk allemaal kleine oog-kadootjes, prachtig!
Liefs, Peetje

Marjonel M zei

ja heerlijk was het, maar helaas het is weer helemaal mis het valt hier met bakken uit de lucht.
We maken het in huis maar gezellig met een paar kaarsjes!

Fijn weekend!
Liefs, Marjonel

La Maison zei

Ach die laatste paar dagen slecht weer kunnen er ook nog wel bij.
Ik word wel heel vrolijk van jouw mooie foto's.

Liefs
Hermine

Anoniem zei

Voor jou ook een mooi weekend, Bonnie!
En de lente komt echt hoor, het is alleen een verrassing hoe?

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Fijn dat je er weer bent, zoals altijd met mooie foto's.

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

butiksofie zei

I really love the first picture with the mirror! Happy sunday!!!Hug Anja

Miriam de Vries zei

Ja, dat is wel nodig, de lente IN huis halen want buiten is het nog niet best... koud en nat. Maar wat heb je het gezellig, en vind vooral je laatste foto ERG mooi!!

Fijn weekend verder.
Lieve groet,

Miriam
't Bezige Bijtje

Anneke zei

Fijn weer een mooie blog van je te zien. Ik vind de foto van die spiegels zo mooi. En wat het weer betreft het komt wel goed. We moeten helaas nog even gedulkd hebben.
Een heel fijn weekend.
Liefs Anneke

La Blomst-Living zei

Dank je wel hoor, voor die heerlijke lichte lenteplaatjes. Je hebt er weer wat moois van gemaakt.
Gezellig weekend, lieve groet, Linda

Madelief zei

Fijn dat je er weer bent Bonnie. Ik hoop dat alles goed met je is!

Madelief x

Simply Scandinavian zei

Such lovely images. And really was your home in the magazine brilliant

flowersandhome zei

Wat een prachtige viooltjes!!!! Zo'n teer lila/paars.... Als die de lente niet in huis brengen.... Buiten moeten we ze in elk geval niet gaan zoeken voor het ogenblik.
Lieve groet en fijne zondag,
Marian

Alie zei

Prachtige foto's weer van je. Ja, jammer van het weer. Was net een beetje verkleurd van dat heerlijke zonnetje, maar dat zal er wel weer snel af zijn denk ik. Zal de snowboots maar weer tevoorschijn halen zeker. Groetjes Alie

Unknown zei

Wat een heerlijke lente foto's.
Helaas was het buiten maar voor even en zitten we weer met de kou en regen op gescheept. Maar het komt vast goed en met jou foto's maak je ons allemaal weer even blij.
Fijne zondag ook voor jou.
Brigitte

Corry zei

Ook ik heb de lente geproefd heerlijk was het
Nu ligt het bij ons in het noorden weer een pak sneeuw
Wat een verschil ook in temperatuur
Groetjes Corry

Marjon zei

nou ik proef zeker de lente bij jou in huis met je prachtige sfeerbeelden....
Wat een prachtige bowl met de bosviooltjes...oh wat zijn ze mooi en ook de paarse distels...prachtig....en ik hoop dat na dit weekend de lente echt gaat beginnen....fijn weekend en lieve groet Marjon

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Mooie Foto's♥ en Geniet van de komende Lente♥ in huis kan het altijd♥ maar als ik nu buiten kijk sneeuwt het ja echt waar..;))
Fijne Zondag♥ en week♥ lieve♥ Lente♥ Groetjes Gaby..♥

Ger zei

Wat maakt het mij nou uit....wel of geen lente....regen of sneeuw....
zolang ik naar jou foto's kijk vergeet ik alles om me heen.
Prachtige soort viooltjes en de kleur komt weer zo mooi terug in de oude vaasjes die er rechts(op de foto;-)) naast staan.

Hier viel vanmorgen wat natte sneeuw,maakt me ook al niks uit.....we gaan het binnen wel gezellig maken met onze vrienden die zo komen,hapje en drankje en voor vanavond heb ik voor ons vieren een tafel gereserveerd en gaan we genieten van het Ocean Pacific Buffet in de sfeervolle serre tussen de groene palmen,dus sta ik nu niet in m'n kleine keukentje tussen de potten en pannen.

Voor jullie ook een fijne zondag en liefs!!!
Ger

Barbara zei

Welkom terug ;)

We hebben natte sneeuw, raak dus zachtjes mijn lente gevoel kwijt. Gelukkig even bij je aangewipt, deze prachtige plaatjes maken mijn zondag helemaal goed.

Lieve groet,
B.

Sarina zei

Goedemorgen Bonnie,
Ja hier is alles ook weer wit.
Mooie foto's heb je er weer opgezet.
Is dat jullie schildpad? Ik heb er ook een, al 44 jaar, Stoffel.
Ik wens je een fijne zondag,

Sarina

Fågel Blå zei

Hello!
Yes it is spring in your beautiful photos!!
Lovely
Whish you a nice sunday
Kathrine

Home is where the heart is zei

Hey Bonnie, mooie foto's weer :))
Dank je wel ook namens mijn man :))
fijne avond
grtzz Brigitte

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Wat een heerlijke lenteplaatjes zeg. Ik geniet echt! En die spiegels, wat zijn die mooi...
Wat een heerlijke post.
Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Room Seventeen zei

Mooie foto's....
Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog.

Des guirlandes zei

Mooie spiegels!
Ja, die lente, die komt vast en zeker. En als de zomer nu eens net zo lang gaat duren als dat nu de winter duurt...
Groeten,
Barry

idémakeriet zei

Prachtig die mooie spiegels zo bijelkaar.
Jij kan dat he alles zo mooi bij elkaar zetten.
Bedankt nog voor je medeleven toen mijn moeder moest worden geopereerd.
Wat een geluk dat alles goed is gegaan, ben nu weer lekker thuis bij mijn gezinnetje.
Liefs Gerda

hokje zei

Vandaag opnieuw een witte wereld, maar door jouw prachtige plaatjes krijg ik toch een voorjaarsgevoel!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda