zondag 17 februari 2013

Clutch...

 
 
 
 
 
Hoewel ik zelden iets nieuw in de winkel koop
 
kon ik deze clutch niet weerstaan deze keer.
 
In de opruiming dus goedkoop en handig
 
 
 
 
 
 
 
I rarely buy new items in a shop
 
but this clutch with roses I couldn't resist.
 
 
 
 

 
 
 
 
Handig voor in mijn tas voor de make-up en andere kleine benodigheden.
 
 
 
 
 
 
 
For in my handbag
 
for make- up and other stuff
 
 

 
 
 
 
 
Ben dol op rozen
 
dus deze clutch met rozen rondom ging mee.
 
 
 
 
 
 
 
 
I love the roses on it.
 
 
 

 
 
 
 
Vind de kleur ook helemaal goed.
 
Dus ik ben deze keer eens blij met een nieuwe aankoop.
 
 
 
 
 
 
and I love the colour of it.
 
 
 
 

 
 
 
 
WISHING YOU ALL A FINE SUNDAY
 
 
 

 
 
 
 
 
 
AND
 
 
A FINE NEW WEEK
 
 


41 opmerkingen:

Geartsje zei

Erg leuk klein toilettasje heb je gekocht.
Het is dan wel nieuw, maar het heeft toch iets speciaals zo met de mooie roosjes.
Prachtige sfeerfoto's heb je gemaakt!!!
Jij ook een fijne zondag.
Groetjes, Geartsje

Anoniem zei

Prachtig met de roosjes erop en het kleurtjes is echt te lief,als ik een tasje heb,vergeet ik het altijd ergens haha,fijne zondag,liefs Musje.

Elisabeth zei

Wat een schattig tasje met die mooie roosjes er op ,dat had ik ook niet kunnen weerstaan.Prachtige foto's heb je weer gemaakt.
Fijne dag
Liefs Elisabth

What's in a day zei

Je tasje is helemaal leuk..die roosjes..zo lief en jij als rozenfan kan dit niet weerstaan...leuk om dan iets te kopen waar je echt helemaal voor gaat.

Fijne dag nog en lieve groet,
Eefie

Mayflower zei

Wat een prachtige aankoop Bonnie. Helemaal mooi met de Rozen.
Ik vind de rieten koffers trouwens ook prachtig.

Fijne zondag en liefs, Mea

Grietje zei

Het is zeker heel mooi om te zien, kan me voorstellen dat je die niet kon laten liggen. De kleur vind ik ook prachtig!!!

Prettige dag verder,
Groetjes Grietje

Blissious zei

Heel erg mooi, vooral in deze kleur!
Bij deze ga ik je volgen..

Groetjes,
Rianne

Maaike zei

Dat is een mooie nieuwe aankoop! Komt ook door het kleurtje.


Fijne zondag verder! Groeten Maaike

Ger zei

Veel gebruiken Bonnie,dit nieuwe en lieve romantische tasje....
ziet het er over 'n poosje vanzelf beetje sleets en smoezelig uit net alsof het brocante is;-)

Je foto's....om bij weg te dromen!!!

Fijne (blog)week en liefs,
Ger

Ans van Ispelen zei

Weer een prachtige post.
En fijn,dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop.

Groetjes Ans

lia zei

Leuk, helemaal passend bij jou. Nu ik je reportage gezien heb vind ik dat helemaal.
En je reportage was ook echt mooi Bonnie.
Leuk om eens even een klein stukje van jou huis te zien.

Liefs Lia

Homemade Home zei

Ohh wat een schatje en de kleur is prachtig.
Fijne avond lieve groet Nelly

Barbara zei

Ik begrijp dat je dit romantische tasje niet kon weerstaan, wat een mooi aankoop.

Lieve groet,
B.

Corine(THUIS) zei

Door het bloemige en de roze kleur is dit tasje helemaal een Bonnie-tasje, logisch dat je haar niet kon weerstaan :)

Anita zei

Hè hè eindelijk je reportage gezien!
De laatst JDL Brocante gescoord in een bloemenzaak een stad(je) verderop.
Menslief wat een pracht reportage van jullie huis. Daar kunnen jullie terecht TROTS op zijn.
Enne je tassie die past daar heulemaal bij hihi Na goed gebruik krijgt het ding vanzelf zijn "sporen" ;-)
Fijne avond! Groetjezz lfs mij

natuurlijk groen en doen zei

Romantiek , pur sang .
Het past helemaal bij je

Veel plezier van je aanwinst
groeten Bep

natuurlijk groen en doen zei

Romantiek , pur sang .
Het past helemaal bij je

Veel plezier van je aanwinst
groeten Bep

Marjon zei

Ohhhh wat een prachtig tasje...dat mag toch een prachtig plaatsje krijgen waar je haar altijd kunt bewonderen...fijne avond en lieve groet Marjon

Home and Lifestyle zei

Ik vrees dat je dochter dit prachtige tasje haarzelf snel eigen maakt, want het past ook heel goed bij haar :-). Mooi hoor!

Lieve groet, Ingrid

Jolanda zei

Wat een schatje, kan me voorstellen dat je haar mee moest nemen! Lieve groet

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

leuk leuk leuk begrijp dat je die niet kon laten liggen zeker leuk die kleur ach je mag je ook wel eens verwennen hahahha prachtige foto's ...fijne week lieve groet rosita

Le Style zei

Helemaal in jou stijl!
En zo is nieuw soms ook zo leuk passend bij oud.

Thanks voor je leuke, enthousiaste. reactie.
Mijn liefde voor oud, brocante blijft hoor, dus nee zeker niet alles in de kast! Het klopt wel dat ik meer neig naar de stoerdere industriële stijl. Door het magazine en het adverteren komen er ook andere stijlen voorbij die ik ook mooi kan vinden. Maar thuis blijft het 'mijn stijl'. & mixen met nieuw kan soms ook heel verrassend zijn .....

Fijne nieuwe week!

Liefs,
Yet




Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Ik heb nooit geweten wat een clutch was, maar nu dus wel haha... Wat een schatje, helemaal jouw ding ja...
Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Joke zei

Ziet er beeldschoon uit.

Groetjes Joke

La Blomst-Living zei

Ik snap heel goed dat je deze clutch niet kon weerstaan, want deze is leuk!!! Heel bijzonder!
Lieve groetjes, Linda

Liefde voor kransen ♡ zei

Ooh wat is ie leuk!!! Kan me helemaal voorstellen dat je die mee hebt genomen. Fijne avond, liefs Lindy

Unknown zei

Mooi hoor Bonnie, dat kleine tasje!
Heb zelf ook ooit zoiets gekocht, ook in de uitverkoop!
Jij ook n fijne week!
NIcole

Thuis Thuis zei

Hoi, ben ik weer even.
Wat een schatje van een clutch.
Met van die mooie roosjes, helemaal jouw ding.
Fijne week, met hopelijk een beetje voorjaarsweer.
Lieve groetjes,
Annette

Fågel Blå zei

LOVELy PHoToS!!!
So BeaUtIfuL!!!
Have A Nice Day
Kathrine

Anoniem zei

Hallo Bonnie, heb me als volger genoteerd na een tijdje een stille bewonderaar te zijn geweest. Je posten geven altijd zo'n heerlijke sfeer. Alle foto's zijn echte kaarten op zich! Zeer stijlvol! Ik ga nog even verder genieten...
Liefs, Peetje

Vita Huset zei

Hallo Bonnie,

Dank je wel voor je lieve complimenten op mijn blog...die luiken, tja...inderdaad, waar vind je die nog. Ik hoop er eens tegenaan te lopen. Ik heb in het buitenland geen adres waar ik weet dat ze ze hebben.De geluksfactor is in deze groot.
Lieve groetjes Elly

Anki zei

Thanks...He is the best :)
Lovely pictures, love your blog!

Have a nice day!
Hugs Anki

MARIANNE zei

Hi Bonnie!

Nou hij is idd dan wel nieuw, maar zeker heel romantisch, en precies de goede zachte kleur roze!
Dus...en gewoon maar veel gaan gebruiken...krijgt ie vanzelf een echte Brocante uitstraling...ha,ha!

Lieve groetjes en een fijne dag!
Marianne.

The things I like to do zei

Wat een schatje..Eigenlijk te lief om weg te stoppen in je tas.

Indruk zei

bedankt voor je berichtje op mijn blog. ben meteen op je blog gaan kijken en volg je ook, leuk! De magneten zijn niet van de Lidl. Heb ze al een hele tijd en heb nog voor je gegoogled maar kan ze niet meer vinden. lieve groeten, Pascale

Alie zei

Prachtig tasje, echt een meisjesding dat roze en die roosjes. Vind het trouwens ook prachtig als decoratie. Groetjes

Anneke zei

Wat een leuk klein toilettasje heb je gekocht Mooi met die rozen. Geniet van je aankomst.
Liefs Anneke

basichus zei

Ik beken :)) het is alweer een poosje geleden dat ik bij je op de blog was: ga nu even heerlijk inspiratie bij je mooi foto opdoen:

Liefs uit Zweden

Katja - Bag End zei

Now that IS a very pretty clutch bag indeed. Makes you feel like a princess I'm sure ;-)

Have a lovely week!

Groetjes,
Katja

Vintage zei

So beatuful in your home!1 Love it Hugs Susanne welcome to me

hokje zei

Schattig!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda