dinsdag 29 november 2011

Old corset.....




An antique corset
in a lovely old bell jar



Een antiek corset
wel één van mijn dierbaarste vondsten
in een oude glazen stolp






I love all the details from this georgeous corset



Prachtige details heeft het corset







How old will it be....?
Who has worn it.......?




Hoe oud zal het zijn......
Wie heeft dit moois ooit gedragen....?









SUCH BEAUTIFUL ANTIQUE









LOVE FOR DETAILS








WISHING YOU A FINE NEW DAY


FIJNE DAG






33 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw wat prachtig Bonnie,mooi zo bijelkaar,fijne week,liefs Musje.

Yvonne zei

Prachtig, hele mooie details!
wat leuk dat je het onder een stolp hebt kunnen krijgen!
Fijne dag
liefs Yvon

Unknown zei

Prachtige foto's bonnie!
Prachtig je corset,pfffff moet er niet aandenken zo dicht gesnoerd te zijn haha..moet altijd denken aan Sissy met dit soort dingen :-)
Heb de serie jaren geleden gekocht,brengt me op het idee ff lekker onderuit sissy te kijken,zalig weg swijmelen :-)
Fijne dag hoor!

Huys 50 zei

Mooi,......wel fijn dat we dit niet meer aan hoeven,hahaha..ik voel het al knellen..
Het geheel is weer een plaatje Bonnie,prachtige foto,s !!

Groetjes
Dicky Marie.

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Wat een prachtig corset is dit... En wat ontzettend mooi om mee te decoreren. Ja, je gaat je dan vanzelf afvragen van wie het geweest is hè?
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

yvonne zei

Het is zo mooi!!! Dat je het bijna aan wil hebben ....

groetjes Yvonne

Kind An Huys zei

Wat mooi...kan me voorstellen dat dit een van je mooiste "schatten" is...(en heb je hem ooit wel eens aangehad?) Die spiegel is trouwens ook erg mooi...
Liefs, Anne.

Mayflower zei

Dat prachtige corset heeft een mooi ereplekje gekregen Bonnie. De spiegel vind ik trouwens ook geweldig.
Weer genieten van een heerlijke sfeer.
Fijne dag en liefs, Mea

Peet zei

Wat een prachtige foto's! Geweldig idee om het corset onder een stolp te zetten. Een echte eye-catcher is het zo. Mooi hoor.
Groetjes, Peet

hokje zei

Wat een prachtige vondst, kan mij voorstellen dat je dit koestert. Een sfeervol hoekje waar je mooie foto's van hebt gemaakt.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

gerrie zei

Wat een prachtig corset en super mooie foto,s!!
groetjes gerrie.

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er weer prachtig uit hoor!! Er zit zeker weten een verhaal achter en zolang je het echte niet kent, moeten we er zelf maar een beetje bij fantaseren :-)!

Lieve groet, Ingrid

Met Brocant Label zei

Heel bijzonder, ik dacht ook gelijk welke dame heeft dit gedragen. Mooi ook zo in de stolp.

Lieve groet,
Yvonne

Bianca zei

Wat een prachtig korset.....degene die dit heeft gedragen zal wel een hele smalle taille hebben gehad.
Erg mooi zo in die stolp!!!
Groetjes Bianca

Elly's kleine idylle zei

Wat is dit een prachtig stilleven zo mooi...ik vind het wel intrigerend wie deze corset heeft gedragen Bonnie... mischien een freule ????Je spiegel vind ik ook zo mooi...
Een lieve groet....elly.

Carre zei

Ja altijd oude is zo prachtige.
Groetjes Karolina

lien zei

Mooi! En geweldig om te bedenken welk verhaal erachter zat, wie het heeft gedragen enzo...
Liefs Carolien

wonen met brocante zei

Dat ziet er zoals we van je gewend zijn weer prachtig uit. Ben helemaal weg van de spiegel op de achtergrond! Groetjes Peggy

ria zei

Ohh wat mooi!!kan ook helemaal wegdromen bij t idee wie dit ooit aan gehad heeft....Prachtige foto's!Fijne dag en lieve groet Ria

Marge zei

It is really beautiful with all details, really treasure!♥
But I`m happy that we haven`t use that kind anymore;)

Hugs, Marge

Maaike zei

Prachtige foto's! Mooie details heeft het corset!

Groeten Maaike

Nana zei

Oh, that's a real treasure! Corsets are very feminine and very chic. I wish I had such a lovely and old one :) Hugs.

Het stokpaardje zei

Ik ben vooral weg van die prachtige spiegel op de achtergrond. Echt een plaatje.
Groetjes Iris

Gerreke zei

Wat heb je dat mooi neergezet. En wat leuk in die stolp!

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat heb je dat leuk gedaan onder de stolp, geweldig!

Prachtige foto's van gemaakt.

Lieve groet,

Loes

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!
So beautiful I love that corsett!
Have a nice day!

Kathrine

Frisky Blue zei

Mooi zo'n oud corset! En mooie tekst heb je erbij geschreven :)

Fluitenkruid zei

Het is een prachtig exemplaar maar ik ben toch wel blij dat wij ze niet hoeven te dragen :-P

Passione Helena zei

Wauw, dit is echt een bijzonder exemplaar! En zo mooi tentoongesteld in de glazen stolp! Prachtig! O ja, ik ben ook altijd nieuwsgierig naar het verhaal wat achter de oude spullen zit. Probeer daar ook altijd een beeld bij te vormen.

Ik begrijp er niks van..ik zie je berichten helemaal niet in de leeslijst? Ik zal eens kijken in de nieuwe interface, want ik heb het idee, dat ik lang niet iedereen kan zien.

Ben blij dat ik via,via, toch je gezellig sfeertje heb kunnen proeven!

Fijne dag!
Liefs Helena

Krek wak wou zei

Wauw geweldig dat zo'n oud corset hebt gevonden! Prachtig onder de stolp!
Groetjes van Nicole

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig stilleven heb hier zitten genieten van al dat moois ...fijne week lieve groet rosita

lia zei

Ik kan me nog wel herinneren dat mijn moeder ook zoiets aanhad vroeger. Ik moet er niet aan denken. Maar het zat vast niet lekker, want later had ze het nooit meer aan.
Staat trouwens wel leuk onder die stolp.

Liefs Lia

Ger zei

Ik zou je het liefste in een doosje willen doen.
En je bewaren, heel goed bewaren.
Dan zou ik je verzekeren voor anderhalf miljoen
En telkens zou ik eventjes het doosje opendoen........

Deze tekst van liedje schiet plotseling door m'n hoofd;-)
(ook al gaat die niet over 'n korsetje)

maar onder een stolp werden zeker vroeger ook mooie kostbaarheden bewaard....

Tja.....vroeger of nou....
soms denk ik wel eens bij het zien van zo'n korset......eigenlijk is er in al die jaren niet veel veranderd: van insnoeren in een korset tot afbeulen in de sportschool.
Van een bezoek aan plastisch chirurg tot vakkundig elke foto laten photoshoppen....
...we doen alles voor de ideale, maar vaak onmogelijke maten.

Mij niet gezien....ik kijk wel naar jou mooie foto's van korsetje en van mij mag het onder die stolp blijven!!!!

Fijne dag!!!
Lieve groeten,
Ger