donderdag 17 november 2011

Flowers .....



Wat is dit weer toch genieten
koud en een heerlijk zonnetje


How lovely the weather is in Holland
cold and sunny
I love it




Eindelijk zit het noorden van het land ook in de zon
Lijkt de wereld ineens een stukje mooier


Immediately the world looks a bit nicer





Warm in huis
Warm gekleed


Warm at home
Warm clothing



Kreeg zoveel reacties over het jurkje
Het jurkje is van H & M
wat een leuke winkel is dit toch......

The dress is from H & M




FLOWERS AT HOME





Heb mezelf deze week maar eens getrakteerd ;0)


Bought myself some flowers this week....




LOVE FOR DETAILS






FIJNE DAG



FINE DAY


34 opmerkingen:

Unknown zei

Hier in Limburg blijft het zonnetje tot nu toe achterwege, jammer want zo ziet het er een beetje mistroostig uit buiten.
Maar jouw prachtige foto's fleuren me weer op hoor, wat een schattige plaatjes, het lijkt me heerlijk om zo een prinsesje bij je in huis te mogen hebben, lekker van genieten :)))
Lieve groetjes, Sonja

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Nu is het westen in een dikke mist-deken gehuld. Je kunt net 100 meter ver kijken. En koud is het ook... Maar niet geklaagd, we hebben al veel zonnige dagen gehad en deze mist heeft ook wel wat.
Wat een mooie bloemen heb je in huis, en ze staan prachtig in de zinken kan. De spiegel erachter vind ik trouwens ook erg mooi...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

en hier in harlingen is het niet minder dan in het westen ....mist en somber ...maar met kaarsjes aan en even heerlijk op de blog kijken met een bak heerlijke koffie...komt het goed zeker naar die prachtige sfeerfoto's van jou ..... lieve groet en een fijne dag ...rosita

Mayflower zei

Dan kom ik maar even bij jou genieten van de zon hihi....hier is ie niet te bekennen en is het grijs.
Wat staan je Amarylissen mooi in de zinken kan. Weer een sfeervol hoekje Bonnie en je dochtertje is al een echt modelletje hoor.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Anita zei

Mooi die amaryllis in je zinken kan !!!!
Enne dochterlief is al een écht fotomodel zo schattig :-)
Hier is het somber en grijs hoor ...
dacht dat wij gelijk op gingen wat het weer betreft hihi
We hangen blijkbaar overal tussen in ;-)
Stuur je even wat zonnestralen deze kant op ?!!
FIJNE DAG Groetjezz lfs mij

Bizzy @ home zei

Hihi, jij woont blijkbaar ergens anders in het noorden dan ik..het is hier weer grijs en mistig in Fryslan.
Mooie foto's, het jurkje is een plaatje!
Lieve groet, Renny

lia zei

Gisteren was het prachtig, maar vandaag is het hier een en al mist. Maar och als het binnen maar gezellig en warm is vind ik het niet zo erg.


Liefs Lia

Yvonne zei

Hier was het prachtig, nu is het mistig en waterkoud brrr
Heb een ziek ventje op de bank, dus we maken het binnen maar gezellig met de kaarsjes al aan :-)
heerlijk dat bij jullie nu de zon is, hoop dat ie hier ook nog weer wat tevoorschijn komt
Fijne dag !
Lieve groetjes, ook dat kleine lieve dametje in het mooie jurkje :-)
Yvon

Unknown zei

Oooh wat heb je je spiegel er mooi opgezet!! vind ik altijd erg moeilijk.
geniet nog maar even van het weer, hoorde al op de radio dat we deze winter de min 23 gan aantikken!!! Brrrrrrrrrrrrrrrr.
groetjes Anneke.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Hoi Bonnie,

Hier in Noord-Holland is de zon in geen wegen of velden te zien.
Je kleine meid ziet er prachtig uit en wat een leuke kortje laarsjes heeft ze aan.
Mijn dochter is 26 en koopt nog steeds kleding en frutsels bij H&M, leuk he!
Wat een mooie combinatie, zink met witte bloemen.

Geniet van het zonnetje!

Lieve groet,

Loes

Peet zei

Ja, ook hier de zon voorbij zien komen... Maar is ook al weer weg. Mooie "pot-vol-blommen". De kan is prachtig. En ook bij mijn dochter(17 jaar)is de H&M nog steeds favoriet.
Fijne dag nog,
groetjes, Peet

Stina zei

Hier geen zonnetje vandaag,en wat koud als het s'morgens is.

zeker een lief jurkje met dat kantje onderaan.

prachtig is je boeket, geniet ervan,
en dank je wel voor je lieve reactie bij mij.

liefs Stina

Krek wak wou zei

Super mooi je boeket in de zinken kan! Ik hou wel van dit weer....lekker koud met het zonnetje!
groetjes van Nicole

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie post weer Bonnie! Vanmiddag liep ik ook heerlijk met m'n snoet in de zon, het voelt dan meteen zo lekker aan!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Le Style zei

Zo lief dat jurkje met een randje kant. Je kan het ook zo mooi in detail vastleggen, schitterend.
Een post van jou is toch elke keer genieten!!
Een fijne avond,

Liefs

Irma zei

wat een mooie post kan zo in een blad, en je kleine meid wat een plaatje:-))

Fleurette zei

Hello my dearest Bonnie, White flowers are very beautiful and the big candle is very amazing!!!!!
Have a very nice weekend
Big hugs
Fleurette

Corine(THUIS) zei

Het is hier akelig mistig en freezing koud! Die jurk..ik ga eens kijken voor m'n nichtje van 3 :))
Groeten, Corine(THUIS)

hokje zei

Het is inderdaad een schattig jurkje en de combinatie met de stoere laarsjes vind ik ook zo leuk! Jezelf trakteren is af en toe gewoon fijn en iets om van te genieten.

Fijne avond. Liefs, Miranda

What's in a day zei

Bij ons in het midden een en al mist en grijs, maar jouw foto;s geven wel even dat stukje warmte wat we nodig hadden hoor!!!


Lieve groetjes,
♥Eefie

Room Seventeen zei

Prachtig die zinken kan !

(Nog even over het boekje, het is geen handgeschept papier).

Verrassend Goed! zei

Geweldige post met super gave foto's.
warme groet,
Marianne

bleudelavandou zei

Wat een prachtige foto's.

Dat jurkje is zo schattig en het klopt dat je bij H&M leuke en niet te duren spullen kan vinden.

Liefs
marieke

@nne zei

ik wens je een mooi en zonnig weekend! hier in België is het de laatste dagen maar grijsjes! liefs, @nne

Gerreke zei

Ik ben zo gek op die tinnen kan!!! En die bloemen, prachtig hoor!

Sjoukje zei

Wat een heerlijke posten weer, letterlijk dan haha... Ik ben ook dol op al die zoetigheden. Ik had een paar posten van je gemist dus ik ben nu even aan het inhalen. Hopeloze zaak want jouw blog is niet de enige... Er zitten niet genoeg uren in een dag...Wanneer ik jouw meiske zie moet aan die van mij denken want je ziet zo goed dat er zo'n eigen willetje inzit. Een lekkere pittig dametje dacht ik of zit ik er naast~? Ze zier prachtig uit op de foto's, mooi voor later~!
Ik heb genoten van je posten, tot een volgende keer,
groetjes Sjoukje
Ps: lekker achtergrondmuziekje....

Sylvia zei

Mooie post weer, Bonnie !
En je dochtertje staat zo schattig met het jurkje !
Fijn weekend,
Sylvia

Loraine Living zei

Wat een mooie,warme en lieve foto's...fijn weekend!

Greetings Diana

Elly's kleine idylle zei

wat prachtig die verweerde zinken kan in combinatie met die amarylles....Mooi hoor.
Maar wat staat je meisje weer mooi op de foto....Echt een dotje hoor,en haar laarsjes....TE MOOI. !!!!!!
Lieve groet en een fijn weekend...Elly.

Pauline zei

Hoe de zon toch alles zo kan veranderen. De bloemen staan ook erg mooi in die kan.
Liefs en een fijn weeekend, Pauline

Nana zei

I'd love to go to Holland, because here it's dull and windy. I like your flowers in the pitcher :) So rustic mood. And is the candle hand-made? Really nice! Hugs.

north pal zei

i have been slowly catching up on your blog. i have missed so much,but catching up with your writings and photos. jade is changing so rapidly. been under the weather a bit,but as always blog is so cheerful and enlightening. Bestest,Denise

Joke zei

Wat een mooie zinken kan.
Maar die kleine schoentjes aan de
kleine voetjes is ook leuk
lief die kleine schoentjes.
Nog een fijne zondag
liefs Joke

Hannekie(Sisterly) zei

mmmm zo een kan ..die staat boven aan mijn verlanglijstje..geweldig zo met die bloemen erin..wat een schattige fotos weer van je kleine meid..ik heb alleen jongens maar wie weet..ooit een kleindochter..ooit dan he hahhaha
liefs hannie