dinsdag 12 juli 2011

Relax modus......



We zitten nu toch echt in de zomer
genieten van het buitenleven
van zwoele avonden......

It is really summer now
Long evenings........living outdoors....




Samen in de tuin met een glaasje rosé op een warme  avond ......
en bij heel warm weer gaat 's avonds de barbecue aan...

A glass of wine at a warm summer evening.....


In de tuin zelf is ook volop te doen.......
Kortom volop zomer


LIFE TO ENJOY.......





Ook het bloggen staat hier op een lager pitje...
zo af en toe kom ik zeker bij jullie allen aan......

I am not blogging now as much as usual....
But I will all visit you
sooner or later.......




TAKE YOUR TIME
ENJOY EVERY MINUTE
LIFE IS TO SHORT
TO SPOIL IT
......





AN EVERLASTING SUMMER.....




40 opmerkingen:

Unknown zei

gelukkig voor jou wordt het weer slechter...kun je lekker van je rozen genieten binnen want ze zxijn wonderschoon!:)

X
FF

Anoniem zei

Groot gelijk dat jullie volop genieten van de zomer, de tuin, heerlijk de teugels een beetje lossen ;) Hier moet manlief nog drie dagen werken en dan begint voor ons ook het goede leven!
Lieve groet, Sonja

Pink Princess zei

Ja NU is het weer nog heerlijk, helaas de komende dager regen jakkes. Maar ja...we doen het er maar mee. Geniet van je rozen. Ze zijn prachtig :)

Met Brocant Label zei

Ik kon het toch niet laten om weer even naar nieuwe post te kijken. Schrijf ik net op mijn blog een vakantiestop te houden haha. Fijne vakantie !

Lieve Groet,
Yvonne

Tierlantijn zei

Vandaag heerlijk weer en hier heerlijke plaatjes! Mooi dat roze...!

gerrie zei

Hier duurt het nog bijna 2 tot de vakantie echt begint!
ik vind je foto,s zo mooi,ik ben helemaal weg van dat beeld,prachtig!!
groetjes gerrie

Chrissie en Heidi zei

Wat een mooie foto's!! Die rozen zien er geweldig uit! Geniet van je relax modus :-)... Heerlijk!

gerrie zei

2 weken dus

It's me zei

Jip...ik weet er alles van......van het leven enzo....geniet maar lekker meis...ooit ...ooit zal ik dat ook weer eens.....liefs van mij...xxx...

Anoniem zei

Schitterend je foto`s,hier regent het,dus geen zwoele avond in de tuin whaha en de vooruitzichten zijn ook niet best,ik werk alleen donderdag nog en dan begint mijn vakantie,maar regen of zon,ik vermaak mij wel,geniet van je vakantie,liefs Joke.

Bizzy @ home zei

Prachtige rozen! Jij ook een hele fijne zonnige zomer! Nog bedankt voor het zo verzorgd opsturen van de give away van Miranda!
Lieve groet, Renny

What's in a day zei

Enjoy and relax, zomerstand heerlijk toch.
Al het moois om ons heen, zelfs de regen die hier al weer wat uurtjes valt, kan ons niet uit zomerstemming halen.

Een lieve groet,
Eefie

Le Style zei

Heerlijk weergegeven, Zomerse sferen!
Geniet van de zomer!

Hartelijke groetjes

Sylvia zei

Heerlijke foto's weer, Bonnie !
En wat een prachtige rozen, zo mooi die pastelkleuren !
Geniet van het zomerweer !
Groetjes,
Sylvia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtig foto's heerlijk verder relaxen ahahah al is het op het moment niet echt zomers in harlingen komt een stevige bui aan ... maar ja dan lekker binnen relaxen met een wijntje en kaarsjes aan ... fijne week en geniet lekker ... lieve groet rosita

Hannekie(Sisterly) zei

wat een prachtig beeld zeg. echt genieten deze fotos..fijne relax week
liefs hannie

Bianca zei

Prachtige rozen en dat beeld....wow....erg mooi, vooral de kleuren vindt ik erg mooi....
Geniet maat lekker van de zomer, doe ik ook :)
Groetjes Bianca xx

Het Hoogerhuys zei

Nou Bonnie, hier slaat het weer helemaal om, net nu ik er weer gewend aan begon te raken.
Maar je rozen zijn prachtig.
Heerlijk zoete post vandaag het beeld is ook al zo mooi van kleur, echt een zomer Maria.
Nu begin ik echt te wauwelen ;-)
Ik wens je een fijne avond, groetjes Sandra

Elisabeth zei

Wat een mooie foto's ,je rozen zijn prachtig.Helaas hier ook volop regen nu .Laten we hopen dat die heerlijke zwoele zomeravonden snel weer terug komen.
Liefs Elisabeth

Huys 50 zei

Nouuu die zomer is de komende tijd echt ver te zoeken in Nederland Bonnie dus geniet jij maar van je prachtige rozen het wordt toch binnenzitweer.
Er komt toch een bak regen de komende dagen,bahh
Op naar het zonnige zuiden denk ik zo.

Groetjes
Dicky Marie.

lien zei

Prachtige foto's weer, super! Hier in het zuiden is het slecht weer helaas...het badje dat we gisteren optimistisch hebben opgezet loopt langzaam vol :(
Maar goed, genieten doen we toch!
Fijne vakantie!Liefs Carolien

Josephine zei

Wij wonen gewoon in het goede gedeelte van Nederland Bonnie , hier ook heerlijk weer vandaag. Echt genieten, mooi zijn je foto's en wat ik zo leuk vind van dat beeld het lijkt net of de ogen steeds met je meekijken...

Geniet van de Relax modus,

Liefs X

Pauline zei

Prachtig, die rozen. En ook het beeldje vind ik zo mooi. Wat een lieve gezichtjes. Geniet maar iedere avond met mooi weer.
Liefs, Pauline

north pal zei

you are so true and we should listen. Bestest,Denise

bleudelavandou zei

Weeral prachtige foto's, met welk programma bewerk je deze foto's, vind heel leuk!!!
Geniet met volle teugen van je vakantie.
Groetjes
marieke

Anita zei

Nouh je hebt te hard geroepen over die zwoele zomeravonden :-)
Het komt hier met bakken uit de lucht !!!
Heb jij even geluk
kun je héérlijk van die prachtige rozen genieten ;-)
Prachtige foto's Bonnie gewéldig en blijf GENIETEN
Groetjezz lfs mij

Linda zei

Prachtige foto's Bonnie en een mooie rozen post.Ja het zomerse weer is wel oke maar mag van mij nog wel iets meer zomers. Hier bij ons veel bewolking met een zonnetje.Waar blijven nou die zwoele avonden. Nou ja die komen vast nog wel. Tot die tijd genieten we evengoed wel, toch !

Lieve groet, Linda

brocante roos zei

Heerlijk, nog minder dan 2 weken en dan......schoolvakantie! Dan wordt het pas echt relaxstand...geen wekker en gehaast....heb er zo'n zin in.

Lieve groet

Susan zei

Geniet van de zomer...en ach die buien zijn weer goed voor alle bloemen en planten in de tuin...voor je het weet zit je weer buiten met een hapje en een drankje!

Gr. Susan.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Ik heb het idee dat jullie alles in de zomer 'slow motion' doen.

Geniet er heerlijk van!

Je foto's zijn prachtig!

Groetjes Loes

Fluitenkruid zei

momenteel geen zomers weer hier maar gelukkig kunnen we van jouw foto's het gevoel vasthouden tot de bui weer overwaaid. lieve groetjes

@nne zei

geniet met volle teugen!! liefs, @nne

Nana zei

Beautiful roses! When I was much younger I didn't like roses, I thought they're so common and too popular, but now I love them :) Especially the cream-colored ones. Best regards.

Marjan zei

Prachtig! Lekker van genieten, want buiten is het niet veel. Van mij mag de zon gauw weer terug komen.
groetjes
Juul

Corine(THUIS) zei

Heerlijk hè als je leven in de zomerstand kan :)
Al is het hier vandaag bijna herfst..maar geen nood, ik ga eens goed het huis door...
Fijne zomer Bonnie! Groeten, Corine(THUIS)

hokje zei

Gisteren was het hier prachtig weer en hebben we heerlijk buiten geleefd, maar vandaag is het echt binnen-weer; tijd dus om blogjes bij te lezen en even lekker de boel aan kant te maken.

Fijne zomer.
Groeten,
Miranda

Mayflower zei

Wat een prachtige sfeer Bonnie.
Al lijkt het vandaag wel herfst, wens ik jou en je gezin een heerlijke zomervakantie toe.
Lieve groet, Mea

Claudia Leertouwer zei

Met deze sfeer kom ik helemaal in de relaxmodus!

Maria zei

Zomer stand hi hi
We zijn er allemaal soms aan toe
Prachtig kleur je rozen
jammer dat het vandaag wat minder is buiten,heb zelfs een vestje aan brrr

liefs Maria

Jansepans zei

Prachtfoto's Bonnie! Geniet van de zomer (vandaag dan even niet)... Lieve groet Janneke