dinsdag 21 april 2009

A BIG HUG.....

Dit weekend ging mijn teller over de 10.000 bezoekers.........

Ik ben verbaasd......en dat in 4 maanden tijd.

Heel erg bedankt voor al deze warme, gezellige bezoekjes en al jullie lieve reacties. Het geeft mij de spirit om door te gaan

This weekend my visitors teller reached the 10.000 visitors. And that in only four months.

Thank you all for your warm visits and lovely reactions. This gives me the spirit to go on.

For all my "friends" and specailly for all my followers.........A GREAT BIG HUG!


24 opmerkingen:

Muggensteekjes zei

Hoi Bonnie,
wat geweldig zeg, in zo'n korte tijd zoveel bezoekers,dat verdiend een felicitatie.
Heb zelf ook wel eens geprobeert een teller op mijn blog te zetten alleen geeft hij dan aan dat er een fout in de code zit.
Heerlijk nummer trouwens wat ik nu hoor,lucky,of heet het anders?
Nou meid, bedankt voor de mooie plaatjes en nog een hele fijne zonnige dag.
Groetjes Ingrid.

trudette zei

gefeliciteerd ! Maar het verbaast me niets, je hebt een heel mooi en inspirerend Blog ! :)

Rosabella zei

herzlichen Glückwunsch, liebe Bonnie, Dein Blog ist ja auch wirklich sehr schön ... ich besuche Dich immer gerne :-)
liebe Grüße von der Rosabella ♥

Yvonne zei

Nou dat verbaasd mij ook niks hoor bonnie, iedereen voelt zich hier erg welkom denk ik, dus dan stroomt het vanzelf vol he hihi
nee hoor meid, je hebt gewoon een heerlijke blog, ik mag hier ook graag toeven :-))
groetjes Yvon

Brigitta zei

gefeliciteerd meis, maar het verbaast mij niets hoor ;-) op naar de 20.000 ;-)

Anita zei

Hoi Bonnie,wat leuk is dat om te weten dat er al zoveel mensen op je blog zijn geweest.Zelf heb ik alleen een trafficfeed,maar die meet geen bezoekers.Ik vond het toen ook al heel bijzonder dat er uit zoveel verschillende landen mensen mijn blog bezochten.Maar je hebt een gezellig blog dus ik zou zeggen gewoon zo doorgaan !!groetjes Anita.

Mellow Morning zei

Hoi Bonnie, gefeliciteerd met zoveel bezoekers. Leuk dat je kan bij houden hoeveel mensen er zijn geweest, ik heb wel een statt maar geen teller. Ik verbaas mij soms uit wat voor landen mensen er langs komen. Dat er hier al zoveel langs zijn geweest is natuurlijk een groot compliment voor je, maar je hebt ook een gezellige blog.
Groetjes Jo.

peet zei

Gefeliciteerd !
Het kan ook niet anders , met zo`n mooie blog .

Fijne dag
peet

greet's foto's zei

gefeliciteerd hoor, zoals iedereen kijk ik ook graag naar je blog.
zoals nu, je hebt er zo,n schattig engeltjeof meisje staan zo lief.liefs van
OMA NIJN

June zei

This is so great! I love your blog and I know others love you too. It's is a wonderful place to come for beauty.
Hugs, June

Les Cotrions zei

Waw Bonnie!A great a score! That's because you deserve it!
Congratulations my friend!!!
Warm greetings
Vale

Mayflower zei

Hey Bonnie, ik mag hier ook altijd graag komen, je prachtige rozenfoto's daar word ik altijd blij van, je inspireerd me in heel veel dingen en je bent altijd heel erg begaan met je medemens, ik zal je kaarsje voor de mensen in het getroffen gebied in Italië niet snel vergeten, dat zegt genoeg over wie je bent.
Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Een lieve groet,
Mea

Piitis zei

Congratulations Bonnie!!!
This is great!! Your blog is lovely.
I like to follow you blog.
Hugs:)
Piitis

Musenkuesse zei

Liebe Bonnie,
10.000 Besucher ...... Gratulation!!!!! Dein Blog ist sehr schön und ich besuche dich gern.

Herzliche Grüße
Tina

Pieternel zei

Bonnie, nou beter kan toch niet. Ga vooral zo door en we blijven allemaal terugkomen bij je. Groetjes Pieternel

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

nou voor jou een grote dikke knuffel.
voor je lieve berichtjes en je geweldige blog.
ik ben super trots dat je mijn blog bezoekt met een bakkie koffie.ik vind het hier geweldig en kom ook graag langs.
een hele dikke knuffel van stip

Ineke Stuiver zei

nou de foto van de lamp is van een ander,maar vond het zo leuk.en wil even zeggen dat zoveel op jou site kijken niet voor niets is natuurlijk.ga gelijk naar jou site.je gebruikt zoveel zachte kleuren.nou kan er veel van leren.greets ineke

lia zei

Leuk je 10.000 ste bezoeker. Wat gaat het snel hé. Wil je ook even op mijn blog kijken.
groetjes Lia

Kind An Huys zei

Hallo Bonnie,

Gefeliciteerd!! Dat motiveert wel zeg!!!
Maar je hebt ook wel een heel mooie gezellige blog. En wat een schattige babyfoto's hier aan de zijkant!
Ik kom zeker nog eens langs om te koffieleuten zolas je zelf zegt, dan zorg ik voor de taart...

Groetjes Anne.

Pien zei

Gefeliciteerd met je 10.000 ste bezoek(st)ers!
En we genieten er allemaal van. Ga zo door!

Groetjes,
Pien

Anoniem zei

Gefeliciteerd, maar ja.. wat wil met zo'n prachtig blog!

Barnyard Country Gifts zei

Gefeliciteerd met de mijlpaal van 10.000 bezoekers. Kom ook graag bij je op bezoek en blijf dat ook gewoon lekker doen.
Annemieke

M. zei

alles is bijna al gezegt dus sluit ik me daar maar bij aan.....
gefeliciteerd...en het is verdiend!!!

fijne week

Kayleigh zei

Jemig, ik moest een heleboel bij lezen, maar ben weer op de hoogte. Wat goed dat je al zoveel bezokers op je pagina hebt gehad, dat mag ook wel aangezien je blog altijd erg leuk en mooi is. Ik heb het een tijdje druk gehad en dus ook nergens tijd voor gehad.
Ik kijk uit naar alle volgende berichten en op naar de 20.000 :)

Liefs Kayleigh.